Ера паперу ще не закінчилася!



Незважаючи на численні і часто викликаються цифровизацией фактори, з якими стикаються виробники і учасники ринку, глобальний ландшафт целюлозно-паперової промисловості як і раніше здається живим, і в першу чергу, здатний спиратися на можливості, які сьогодні можуть забезпечити сталий розвиток сектора. Штаб-квартира в Парижі, в якій знаходиться компанія з моніторингу фінансових ризиків Euler Hermes недавно опублікувала свій прогноз на 2017 рік по целюлозно-паперової промисловості по всьому світу. Хороша новина, на думку аналітиків, полягає в тому, що «ера паперу ще не закінчилася», незважаючи на проблеми, які вона переживає в останні роки. Фактично, на думку Ейлера Гермеса, в цьому році глобальна валова продукція целюлозно-паперової промисловості зросте на 1,4%. Очікується, що це зростання буде обумовлене «дивовижною стійкістю масової роздрібної торгівлі та зростаючим попитом на упаковку для електронної комерції». За оцінками спостерігачів, вартість всього сектора сьогодні становить 1190 млрд. Дол. США і йому присвоєно рейтинг помірно високого ризику. США, Японія і Китай вважаються ключовими гравцями на міжнародній арені. Сполучені Штати є імпортерами номер один і займають друге місце за обсягами виробництва; Японія займає третє місце серед виробників, в той час як Китай є найбільшою країною-виробником. Целюлозно-паперова промисловість може спиратися на ряд моментів, оскільки зростаюча структурна потреба в упаковці підвищується за рахунок зростання вищезгаданої діяльності в галузі електронної торгівлі та роздрібної торгівлі; а також відновленням обробної промисловості в цілому. Так звані ринки, що розвиваються демонструють стрімке попит на гігієнічні продукти, відповідно до розвитку їх середнього класу, і це також те, з чого виробники можуть отримати вигоду. Звичайно, недоліки заслуговують того, щоб їх також відзначили, це висока чутливість до цін на целюлозу. «Низький рівень генерації грошового потоку», який ставить під загрозу «здатність протистояти витрат на реструктуризацію». І, нарешті, конкуренція є додатковим фактором, враховуючи, що пластмаса зараз найбільш конкурентоспроможна, проти картону, «в пакувальної сфері», через падіння цін на нафту і газ. Хоча, з одного боку, газетна та друкована папір стикаються з жорстким часом, викликаним оцифруванням. З іншого боку, експерти прогнозували, що паперові серветки, ймовірно, будуть мати подальший успіх, представляючи паперову промисловість з самої високою доданою вартістю. У лютому минулого року Cepi, Конфедерація європейських паперових галузей промисловості, опублікувала попередню статистику за 2016 рік, зіставивши дані по регіонах з доказами, отриманими з інших глобальних видавництв. За даними Асоціації, в минулому році виробництво паперу та картону в Європі продемонструвало незначне зниження з 2015 року, знизившись на -0.1% і на 91 млн. тонн.

Коментарі

Популярні публікації